Du når oss enklast genom chatten i det nedre vänstra hörnet, men det går naturligtvis bra att kontakta oss per e-post eller genom att ringa till oss.
Om du vill ångra ditt köp eller reklamera en vara/leverans, läs mer här!
Vi tar inte emot någon returanmälan eller reklamationer via telefon/chatt.
Tips! Om du vill ha svar direkt, läs gärna igenom våra vanliga frågor & svar först.
Öppettider
Våran kundservice är tillgänglig följande tider:
Måndag-fredag kl.08:00-17:00
Lördag - Stängt
Söndag kl.08:00-17:00
Lunchstängt:
Söndag-torsdag mellan kl.13:00-14:00
Fredag mellan kl.12:00-13:00
Våra legitimerade farmaceuter är tillgängliga för rådgivning dessa tider:
Måndag-fredag kl.08:00-17:00
Lördag-söndag - Stängt
Receptspecifikationer skickas enbart via chatt. Måndag-fredag kl.08:00-16:00.
E-post
Skicka ett mejl till hello@meds.se för att få hjälp via e-post.
Vi svarar så snabbt vi kan, oftast inom en timme!
Telefon, SMS och Chatt
För att komma i kontakt med oss per telefon så kan du ringa eller SMSa oss på 076-676 06 35.
För extra snabb hjälp finns möjlighet att chatta med oss.
Chatten hittar du nere i vänstra hörnet, förutsatt att den är bemannad.
Om vi inte är online för tillfället så kommer samma knapp istället öppna ett kontaktformulär för att skicka e-post till oss.
Vi som jobbar på MEDS.se
Björn Thorngren
Co-founder and CEO
Adham Shawwaf
Co-founder and CTO
Nick Mendola
Interim CFO
Sofia Söderqvist
CCO
Jenny Edin
People and culture Manager
Vesam Ashouri
Head of Procurement
Vår marknadsavdelning:
marknad@meds.se
Vår inköpsavdelning:
inkop@meds.se
Vill du komma i kontakt med någon av oss? Skicka ett mejl till förnamn.efternamn@meds.se
Besöksadress
Drivhjulsvägen 42
126 30 Hägersten
Hämta ut paket hos oss?
Om du enligt överenskommelse ska hämta ett paket hos oss gäller följande adress:
Elektravägen 26
Port 136
12630 Hägersten
Kontakta vår kundservice innan ditt besök.