Meny
Mina recept Mina fullmakter och barn Mina läkemedelslistor Mitt högkostnadsskydd Rådgivning om läkemedel Frågor om receptuttag

Mitt konto

Vill du kolla din orderhistorik eller dina bevakningar?

Logga in
Till kassan

När du väljer "Drive in 🚗" i kassan så kräver det att du kommer till vårt lager i Västberga och hämtar upp paketet personligen eller med bud. Här kommer information om hur du går till väga! 

Efter att du lagt din beställning så kommer vi att kontakta dig via mail för att säkerställa att din avsikt är att besöka oss i Västberga. Efter att du har svarat oss angående din order så kommer vi börja arbeta för att packa ihop ditt paket. Om du inte svarar oss inom 24/h kommer ordern att avbrytas och du blir återbetald.  

I orderbekräftelsen så står det leveransdatum och tid. Du är välkommen att besöka oss först när du mottar en bekräftelse som säger "Din order är klar för upphämtning!" från oss.


Besökstiderna är söndag till fredag mellan kl.09:00-12:00, kl.13:00-18:00 samt kl.19:00-21:00. Avvikelser under röda dagar och högtider kan förkomma. Du har 5 dagar på dig att hämta paketet. Om du inte hämtat ditt paket inom avsedd tid så kommer din order att avbrytas.

Kom ihåg att ta med din legitimation när du besöker oss. Bud behöver uppvisa sin egen legitimation samt din legitimation. 

När du har fått ett mail från oss som säger att du är välkommen att hämta din beställnig så kan du bege dig till vårt lager i Västberga. Adressen är Elektravägen 21, Port 136, 126 30 Hägersten. Vid ankomst, ställ dig bredvid infarten och kontakta oss på 073-069 96 43 så kommer vi ut och möter dig! Gå inte in i byggnaden.

Hur lång tid har jag på mig att hämta paketet?

Paketet ligger och väntar på dig i 5 dagar innan vi avbryter ordern och återställer ditt recept. 

Jag kan/vill inte besöka er. Jag vill få det hemlevererat!

Du har fått upp alternativet "Drive in" då något i din varukorg begränsar oss att leverera det hem till dig. Ofta handlar det om att du har läkemedel som kräver kylleverans. I dom fallen så innebär att vi inte möjlighet att ordna en kyld leverans till din adress för tillfället. Då är upphämtning i Västberga det enda vi kan erbjuda. 

Om du inte har läkemedel som kräver kylleverans i varukorgen så kan det vara något annat som ställer till det. Kontakta vår kundservice så kollar vi närmare på det! 

Jag har inte fått mail från er.

Om du inte mottagit en leveransbekräftelse från oss så är paketet ännu inte klart. Om du inte mottagit något mail från oss och leveransdatum har passerat så får du gärna kontakta vår kundservice. 

Om du inte mottagit något mail alls från oss så kontakta oss direkt så kollar vi på det! 

Jag har ångrat mig och vill avbryta.

Kontakta vår kundservice!