Meny
Mina Recept
Mina recept Mina fullmakter och barn Mina läkemedelslistor Mitt högkostnadsskydd Rådgivning om läkemedel Frågor om receptuttag

Mitt konto

Vill du kolla din orderhistorik eller dina bevakningar?

Logga in
Varukorg
Till kassan

Om du handlat via Walley tidigare behöver du endast skriva in din e-post och telefonnummer, så kommer din folkbokföringsadress hämtas automatiskt. Är det första gången du använder betalningslösningen kommer du bli ombedd att skriva in fullständiga personuppgifter. 

Kreditupplysning utförs av Walley vid behov beroende på vilket betalsätt du väljer, t.ex. vid fakturabetalning. Detta kommer inte att påverka din kreditvärdighet eller vara synligt för andra som ber om kreditupplysningar om dig. Om kredit inte beviljas kommer du bli erbjuden andra betalsätt som kort- eller direktbetalning. 

Besök https://www.walley.se/ för mer information om betalningsvillkoren. Du kan även ta kontakt med Walleys kundservice för frågor kring betalning, eller logga in Walleys hemsida för att se betalstatus och fakturor. 

Här nedan kan du läsa mer om de olika betalsätten. Du kan även hitta svaren på de vanligaste frågorna som rör betalning, har du fler undringar kan du kontakta kundtjänst. 

Vanliga frågor & svar

Var är min faktura?

När vi skickat ditt paket skickas fakturan till din e-post med Walley som avsändare. Kolla i skräpposten om du inte kan hitta mejlet i din inkorg. Du kan också logga in på  https://www.walley.se/ eller ladda ner deras app för att se dina fakturor. 

Kontakta Walleys kundservice på hello@walley.se eller 010 - 161 01 00 om du har frågor om din faktura. 

Jag klickade på senare betalning i kassan men vill betala direkt, hur gör jag?

Vill du ändra din betalning är det bäst att du tar kontakt med Walley, på hello@walley.se eller 010 - 161 01 00. Du kan alltid ändra betalsätt till faktura. 

Hur fungerar återbetalning om jag returnerat min vara?

Vid en retur eller reklamation återbetalar vi dig generellt inom 14 dagar. Walley återbetalar dina pengar till det bankkonto du anslutit för återbetalning. Du kan alltid ändra eller ange ett nytt bankkonto för återbetalning på My Walley. Om det gäller en delbetalning eller ett konto behöver du kontakta oss för återbetalning, annars dras beloppet av på din nästkommande faktura. 

Var är min orderbekräftelse?

MEDS skickar orderbekräftelsen till din e-post när vi bekräftat din beställning. Om den inte syns i inkorgen kan du ta en titt i din skräppost ifall den hamnat där av misstag.

Du kan även logga in på Mina sidor med BankID för att se dina tidigare beställningar.