Meny
Mina recept Mina fullmakter och barn Mina läkemedelslistor Mitt högkostnadsskydd Rådgivning om läkemedel Frågor om receptuttag

Mitt konto

Vill du kolla din orderhistorik eller dina bevakningar?

Logga in
Till kassan
Har ni en butik?

Nej tyvärr har vi ingen butik. Hos oss handlar du allt online.

Vad kostar det att handla hos er?

När du har lagt de varor som du önskar att beställa i din varukorg och går vidare till leverans & betalning i kassan så ser du vad totalt summan blir efter vilket fraktsätt du väljer, du ser även fraktkostnaden i kassan. Inga avgifter tillkommer vid betalning.

Jag vill inte längre få nyhetsbrev från MEDS. Hur gör jag?

Du avregistrerar dig från MEDS nyhetsbrev genom att klicka på länken "Klicka här för att avregistrera dig", som finns längst ned i brevet.
Ser du inte den länken så klicka på länken "Klicka här för att läsa mailet i din webbläsare" som finns längst upp i utskicket för då ska du kunna se den länken.

För att inte bli registrerad på vårat nyhetsbrev igen så rekommenderar vi att du klickar i boxen i kassan vid nästa beställning.
"Nej tack, jag vill inte ha nyheter och rabatter!"

Saknar du en vara i vårt sortiment?

Ifall du saknar en produkt i vårat sortiment som du önskar att vi tar in så kan du skicka in ditt produktönskemål här.

Kan jag se min beställning på nätet?

Ja. För att se dina ordrar på nätet loggar du in med din e-legitimation på "Mina sidor". 

Observera att du i vissa fall behöver aktivera ditt konto för att kunna logga in om vi ännu inte registrerat ditt personnummer. Detta kan du göra i samband med ett köp.

Kan jag lägga till/ändra en vara i efterhand?

Vi har tyvärr ingen möjlighet att lägga till eller byta ut varor i en redan lagd order.

Om du hör av dig till vår kundservice precis efter beställningen är lagd så kan vi kolla om det går att stoppa din order så du kan lägga om din beställning istället.

Kan jag stoppa min beställning?

Ja. Då vi packar alla ordrar så pass snabbt är det viktigt att du mejlar vår kundservice hello@meds.se eller ringer 076-676 06 35 och meddelar att du vill stoppa din order.

Om din order redan hunnit packas kan vi tyvärr inte stoppa den eller göra några justeringar.

Har jag garantier på mina varor? 

I produktens bruksanvisning finns detaljerad information om de tillgängliga garantierna för produkten som du har beställt.

Erbjuder ni nöjdhetsgaranti?

Nej, i dagsläget är nöjdhetsgaranti inget vi erbjuder.

Hur beställer jag?

Följ vår beställningshjälp Så här handlar du

Behöver du mer hjälp kan du mejla oss på hello@meds.se, chatta in till oss eller ringa 076-676 06 35.